reisverslag week 2 voor groep 1-2B

5 maart 2018

Hallo lieve allemaal!

Hopelijk zijn jullie allemaal weer beter! Ik las dat er veel zieken waren vorige week. Ik ben benieuwd of het knippen goed gaat me de kaartjes op het bord zodat jullie kunnen zien hoelang het nog duurt voordat ik terug ben.

Deze week was het een aparte week op stage. De kinderen waren volgens de juffrouw niet zo lief en kregen dus veel straf waardoor ik jullie vragen niet heb mogen stellen. Deze week ga ik dit zeker wel proberen te doen.

Wat hetzelfde is als bij jullie, is dat de kinderen hier fruit mee naar school mogen nemen. Fruit zien ze hier als echt fruit of als een puddinkje. Omdat niet alle kinderen geld hebben voor fruit of een puddinkje, maakt de leerkracht elke dag een fruit hapje. Ze doet dan alles bij elkaar gooien wat er niet zo lekker uit ziet maar de kinderen vinden het heerlijk! (een foto staat in het album)

Wanneer de kinderen hier gaan buitenspelen, dragen ze allemaal een hoedje. Dit om zich te beschermen tegen de zon. Natuurlijk smeren ze zich ook in voordat ze naar buiten toe gaan.

Toen de kinderen schooltv mochten kijken, ging dit niet via het digibord. Deze hebben ze niet op de school. De leerkracht nam haar laptop mee en deed hier een filmpje op afspelen, ook hier heb ik een filmpje van gemaakt.

Op het einde van de dag, geven de kinderen elkaar geen complimenten zoals wij vaak doen, of praten of je emmertje maar ze bidden hier. Een filmpje is te zien op het bord.

Ik mis jullie allemaal wel heel erg en ben weer blij als ik jullie weer kan zien,

Tot snel,

Groetjes juffrouw Bodhi

Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade